Walka Dobra ze Złem, Światła z Ciemnością, Nocnego Patrolu z Dziennym Patrolem... //Po zalogowaniu pokazuje sie całe forum//
Wiele osób nie wie dokładnie jakie są różnice między Jasnymi I Ciemnymi. Nielicząc że należą do różnych Patroli (Ciemni do Dziennego, a Jaśni do Nocnego) różnią się nazwami swoich członków. Jeżeli należysz do Jasnych możesz być: Jasnym Magiem lub Czarodzejką natomiast jeżeli należysz do Ciemnych możesz być: Ciemnym Magiem, Wiedźmą lub Wampirem. Ogólnie sama nazwa miedzy Jasny Mag a Ciemny Mag nie różnią sie niczym specjalnym nielicząc że w inny sposób mogą pobierać Siłe od ludzi (patrz Umiejętności-->Pobieranie Siły)//Stworzone przez Vaarela dla patrolzmroku.pun.pl// Natomiast Wampiry są istnym ewementem. Aby zdobyć range wyżej nie musza zdawac testu ale wypijać krew z ludzi na podstawie licencji jaką dostaną. Są szybsze i zwinniejsze mają ostre pazury jak brzytwa i kły ale za to nie mogą używać żadnej srebrnej broni ze Sklepu.
Offline
o to ja mam takie pytanie. chyba każdy zauważył, że forum tworzone jest na podstawie książki, albo przynajmniej filmu. co w takim razie z, po jasnej stronie:odmieńcami, a po ciemnej: wiedźminami, wilkołakami? tak upraszczamy żeby było ładniej/łatwiej (niepotrzebne skreślić)??
A z tego co pamiętam, to jaśni poczuwali się do opieki nad ludźmi, tzn. pozwalali skrzywdzić ich jak najmniejszą liczbę. Ciemni z kolei swoimi czynami pracowali na tylko i wyłącznie własny cel. Coś tak jak prawdziwi sataniści. Ale to <= to tylko regułka, może raczej płytka charakterystyka. W książce pojawiło się mądre stwierdzenie. "Jaśni mogą przemienić się w ciemnych, gdy robią coś w swoim interesie, tak samo, jak ciemni w jasnych, gdy pracują w czyimś" - chyba tak to brzmiało, nie pamiętam...
Ostatnio edytowany przez Sluuz (2009-01-24 15:51:19)
Offline
Przyjąłem pewne uproszczenia w tworzeniu forum. Jezeli coś tu zaczęłoby się dziać to z pewnością uzupełniłbym braki w Podręczniku i Zasadach. Ogólnie wzorowałem się na książce
Co do zmiany "bandery" to możliwe to było tylko w wypadku Wyższych magów, kiedy dopuścili się czynu, który przekreślał wszystkie jego dotychczasowe czyny (dobre lub złe). W przypadku Merlina było to pozwolenie na bezmyślne zabicie dziewięcioro dzieci z pośród których miał być ten, kto pokona Króla Artura.
Offline