Egipska ciemność
gasi wszystkie źródła światła w okolicy 1 km od rzucającego zaklęcie. Czar jest bezużyteczny w słoneczne dni ( słońce jest dalej niż kilomet od ziemi) ale za to w nocy może naprawde zaskoczyć przeciwnika
koszt: 1.500 Siły
Patrol: Nocny
Siła: 100.000
Kasa: 100.000
Umiejętności: Wszytkie
Strój: kamizelka kuloodporna, kurtka, okulary, katana na plecach, kastety
Zaklęcia: Wszystkie
Artefakty:
Amulety:2 Amulet Siły, 2 amulet powietrza, 2 amulet przemiany (niedźwiedź/tygrys), 2 amulet tarczy szybkości, 2 amulet niewidzialności, 3 amulet życia, 2 amulet uzdrowienia, 2 amulet Krwii
Bronie: pistolet (doładowany magicznie), 10 Granat (świetlny), 10 granat (doładowany magicznie), latarka, nóż
Walki:
wygrane-
zremisowane-
przegrane-
treningowe-
Misje:
udane-
nieudane-